حماقت حکمتیار(رئیس حزب اسلامی)
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 104
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 53
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 66
:: بازدید ماه : 398
:: بازدید سال : 1060
:: بازدید کلی : 70765
نویسنده : فاضل اذرشاد-احمدتابان-م.حسینی
یک شنبه 31 خرداد 1394

 گروهک های تروریستی، تکفیری و مخالفان مسلح با وجود عناوین مختلف بوکوحرام، لشکر طیبه، حقانی، حکمتیار، طالبان، داعش، چچنی ها و القاعده نهایتا به یک منبع و ماخذ و مخزن وصل می شوند و ریشه در یک هپنوتیزم مغزی دارند لیکن...

لیکن اتحاد علنی و آشکار آنان که از اعلام برائت ها و به رسمیت نشناختن ها و محکوم کردن روش های یکدیگر به همکاری و حمایت و یکسان سازی عملیات ضد مردم ملکی و مسوولان در کشورهای مختلف بیانجامد بسا خطرناک و نگران کننده است.

افرادی همچون حکمتیار و حقانی که در افغانستانی الاصل بودن آنان جای هیچ تردیدی نیست و حتی نمایندگان و معاونان خود را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای ولایتی اشتراک داده بودند؛ تاکنون کاملا حساب جداگانه ای از طالبان و القاعده و تروریسم غیر افغانستانی در افغانستان داشته اند.

لذا باید ارگ نشینان خود را به خواب زده و به خواب رفته را بیدار کرد و فریاد زد که گلبدین را ارزان نفروشید! خیانت یک رهبر مجاهد افغانستانی که تاکنون از داعش و تکفیری ها اعلام برائت می کرد در همسویی با عربستان سعودی پیامدهای بسیاری دارد.

از هنگام حمله رژیم آل سعود به مردم مظلوم و بی دفاع یمن برای بازگرداندن خلیفه فراری به قدرت، که با ریخته شدن خون هزاران زن و کودک همراه بود و نفرت جامعه جهانی را برانگیخت؛ گروهک گلبدین حکمتیار اعلام حمایت و آمادگی خود را برای جنگ در صنعا مخابره کرد.

در همین راستا گرایش بیش از پیش وی به عرب های ثروتمند از نفت و مطیع امریکا و اسراییل، این آژیر خطر را به صدا درآورده است که دیگر حکمتیار یک مخالف حکومت صرف نیست و حتی می توان مدعی شد عنوان حکمتیار با صدای داعش به گوش می رسد.

عربستان سعودی با ارسال‌ نامه‌ای محرمانه به «گلبدین حکمتیار» از وی خواست به منظور انتقام از اسلام‌آباد در عدم اعزام نیرو به یمن، در خاک پاکستان سلسله عملیات تروریستی اجرا کنند.

هرچند نامه محرمانه عربستان سعودی به رهبر حزب حکمتیار و پیر جنگ های داخلی افغانستان برای انتقام از عدم عمل به تعهد پاکستان نسبت به بحران یمن بوده است اما آغاز این همکاری می تواند گذشته از تیرگی بیش از پیش روابط کابل اسلام اباد به جنگ داخلی بیانجامد.

...از کابل


آفتاب سلماس نمایش آزادی تفکر واندیشه

:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
آفتاب سلماس مقدم شما همشهریان را گرامی میدارد.ما همراه شما باگامهائی بلند؛ در آرزوی شکوفائی سلماس ؛ ازجای برخاسته ایم و بااعتقاد به وجود زمینه های شایسته شهرمان برای توسعه ؛ رشد و پویائی؛ هم کلامتان خواهیم بود
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
هاست لینوکس cpanel
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آفتاب سلماس و آدرس aftabsalmas.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.